پولادی:امیدوارم رویانیان بماند!!
تاريخ : چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:, | 16:7 | نویسنده : popkids

 پولادی: امیدوارم رویانیان در پرسپولیس بماند

خبرگزاری پرسپولیس نیوز : مدافع تیم پرسپولیس گفت:به غیر از زمین ورزشگاه آزادی زمین مناسب دیگری در ایران نداریم. مهرداد پولادی درباره دیدار تیمش مقابل صبای قم اظهار داشت:

ما در آن بازی خوب بازی کردیم اما بدشانس بودیم که نتوانستیم ۳ امتیاز را کسب کنیم.تیم برتر میدان بودیم اما همه چیز دست به دست هم داد تا نتوانیم ۳ امتیاز را بگیریم.

 

 

وی درباره بی احترامی هواداران صبا عنوان کرد: بی احترامی و توهین هواداران تیم میزبان به اعضای تیم میهمان در فوتبال ما به یک سنت تبدیل شده و برایمان چنین مسائلی عادی است.

 
مدافع پرسپولیس همچنین گفت: از این پس تمام بازیها برای ما ۶ امتیازی است و می خواهیم با قدرت کامل وارد بازیها شویم و نتایج مطلوبی کسب کنیم.
پولادی درباره کیفیت زمین های فوتبال ایران افزود: ما نباید خودمان را فریب بدهیم. فوتبال ما حرفه ای نیست چون به غیر از زمین ورزشگاه آزادی زمین مناسب دیگری در ایران نداریم و این موضوع یک مشکل است.
وی درباره دربی پایتخت گفت: در حال حاضر تمام تمرکزمان روی دیدار با داماش گیلان است و اینکه بتوانیم ۳ امتیاز این مسابقه را کسب کنیم.
پولادی درباره استعفای رویانیان نیز خاطرنشان کرد: امیدوارم این خبر صحت نداشته باشد. سردار برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده است و امیدوارم در پرسپولیس بماند.






http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: